Poffa:
Vissa saker är jättetråkiga. Att kliva upp tidigt för att gå på rektorskonferens 8.15 och försöka sälja in ett skolprogram räknas nog till de jättetråkiga, tror jag. Särskilt när man vet att man kommer att ha jätteont i halsen när man vaknar, och därför inte vara så pratsugen överhuvudtaget. Life sucks (and then you die).
Znark.
Morgondagen blir lång och hård. Lång i alla fall. Klockan ringer strax före åtta. Sitter dessutom nu och ser på golfen, har svårt att slita mig. Känner jag mig själv rätt lär jag bli sittande tills de slutar sända. Jag säger gonatt nu så har jag säkrat upp det i alla fall.
ZZzzzZz ZzzZZz
Helger är slitsamma. Tur det är arbetsvecka nu så man kan vila upp sig. Eller nåt. Har någon sett mitt knäskydd förresten? Det är spårlöst borta, man skulle nästan kunna tro att någon stulit det. Det är ett blått Rehband storlek XL, om ni vet var det är kan ni maila mig här på HS.
Jag sover och förväntart mig att det kommer till rätta i morgon.
ZzzZzz zzzZZZz
Gonatt, eller nåt. I morgon blir det 7-21 på jobbet, bara det kan ju få en att börja gråta. Som tur är så finns det en liten, liten chans att en massa puckon kommer få en att skratta hela dagen i morgon. Jag hoppas innerligt att de inte sviker mig genom att hålla sig hemma.
Bäst jag sover så jag är förberedd för morgondagen. ZZzzZZ ZZzzZz
Poffa: Härligt med helg. Jajamän. Det värsta är väl att det inte lär bli så vilsamt denna helgen (heller). Stockholmresa imorrn em, vårkonferens & firmafest lör och hemresa sön kväll.
Sen halvdansmaran nästa lördag. Är det inte semestertider snart...
Hoppas man kan flukta in MotoGP i Spånga el Märsta under söndagen så man inte tvingas nattvideotitta igen.
Zz zzZ Zzz z zZZ zz x 52462763787648477635564
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif