Hemma igen. Mot min vilja, men vad skall man göra egentligen? Det positiva är väl att man nu äntligen ser hur semestern börjar närma sig. Bara två ynka dagar kvar. I morgon skall man bjuda arbetskamraterna på glass. Med tanke på att det bara är sex stycken på jobbet i morgon så får man väl slå till med Daimstrutar, eller nåt.
Har jag sagt att det bara är 2 dagar kvar till semestern? ZzzzzZzZ ZzzzzzzzZ
Nä, det är väl bäst man sover. I morgon bitti bär det av hemåt. Flyget går 08.40 men är inte framme förrän 10.20. Jävla SAS och deras indragningar. Mellanlandning på väg upp, skoj. Nästan dubbelt så lång flygtid jämfört med annars. Tidig morgon blir det i vilket fall. Gonatt.
ZZzzzZzZZ ZZzZZZZz
Mot Södertälje, för festligheter (??). Sedan då de andra får åka hem till kära Övik, ja då får jag lägga mig på Scandic Alvik och dega. På måndag börjar nämligen sista arbetsveckan inför semestern. I en jäkla bunker i Ängby. Kul.
Jag kommer dock att komma in här på kvällarna och se till så att ni sköter er i sommarvärmen. 7 dagar till semestern.
ZZzZzzZz zzzZzzZZ
Fredagen är här. Senare i kväll bär det av till Södertälje. Helgen ska spenderas i släktens sällskap. Allt för att sedan direkt gå in i jobbandets vecka. En vecka som man skall spendera i Stockholm. Hemska tanke. Man får se det positivt, den veckan slutar i semester. 8 dagar kvar.
ZzzzZzZzz zzzzZZZZZz
En dag fylld med fint väder och innesittande har passerat. Som tur är fick man njuta av golf och en femma runt Hörnsjön, så här på kvällskvisten. I morgon blir det nog också fint väder, innesittande och en femma. Någon golf blir det i alla fall inte.
På tal om golf, undra hur det går för vår vän Frisco?
ZZZzzzZZZ zZZzzzZz
Så fruktansvärt tragiskt att behöva jobba då det är så underbart väder ute. Fortsätter det så här kommer jag ta några timmar ledigt i morgon och bara njuta av vädret. Sitta i solen och läsa en god bok, lyssnandes på bra musik.
Idag var det roligare att golfa. Längre, rakare, säkrare. Det tar vi med oss.
ZzzzZzZzZZ zZZZZZzZZ
Sömn. Denna gudagåva. När man dessutom får göra det i sin egen säng, ja då är det liksom fest. På tal om fest, Hamnfesten var trevlig, kanske inte så mycket på grund av artisterna, mer på grund av sällskap och omgivning. I morgon blir det datorakuten och Visfestival i Skule.
Det sover vi på. Gonatt. ZzZzZZzZ zzzzzZz