I morgon bitti skulle man åkt till Nässjö. Nu blir det inte så då klåparna ringde 16.50 och avbokade allting. Hela mitt schema fram till jul blir nu förändrat. Förbannade, jävla svärord.
Bäst man sover så man kan fortsätta vara sur i morgon. Det finns ingen anledning att gå omkring här och vara glad. Gonatt.
ZZzzZZz zzzzZZzzzz
Salle:
Jag är också på väg i säng. Men jag tänker nog stiga upp redan 01.00 för att se Flyers - Islanders. Sedan lär man väl blunda sig igenom 125 och 250 innan man ser MotoGP:t från Phillip Island.
I morgon är det också samling 09.00 i Domsjö, innan det måste jag på jobbet och hämta lurar samt skärm på Viktoriaesplanaden. Man lär väl vara hemma runt 18. Klockan 21 är det träning. Hur ska detta sluta? Gonatt.
ZZZZzzZzZ zZZZZZZzzZZ
MODO vann, kringellaget försvann. Trevligt. Krizan är Köng, som man skulle sagt i Töntall. Tråkigt att Mellberg spelade volleyboll i eget straffområde, bättre block får man leta efter. För att vara så rutinerad är det rätt orutinerat att plocka bollen så där.
Trodde för öveigt att man skulle orka sitta uppe och se på minirink i natt, men det var inte ens nära. Somnade i soffan, men vaknade då jag kände hur ont i nacken jag hade. Skönt att få lägga sig i sängen. Gonatt.
ZZzzzzZzzzz zZzZZZZzzZz
Härligt med poäng i dag. Krizan är nog så bra som jag trodde, trots alla andras domedagsprofetior. Tyvärr så förlorade J20 efter förlängning. På besiktningen gick det inte. Så nu är jag i bilköpartagen. Vad jag vill ha är dock för dyrt, så nu måste man hitta något praktiskt, snyggt och snabbt i rätt prisklass. Jobbigt. Gonatt.
ZzzzzZZzzz ZzzzZZZzZZ
Frisco:
Ja, vad ska man säga? Det är humor på hög nivå. Det liknar Brynäs GB från fjolåret. Samma manopessimister och påhopp. Förlust för Timrå på torsdag och HS kommer duka under för alla neggoinlägg som lär dyka upp då.
I morgon ska man upp tidigt. 07.00 ska visst bilen kollas på. Hur dum var jag egentligen? Men det är smällar man får ta. Gonatt.
ZzzZZzzz ZzzzzZZZz
Just för tillfället är jag jäkligt sugen på att hoppa runt lite här i lägenheten. Klockan är inte ens halv tolv och det sovs i lägenheten under. Hur ska de stå ut med mig som är vaken lite längre än så?
I morgon får man reda på om man får vara hemma i veckan eller ej. Jag hoppas naturligtvis på att få vara hemma. Vore så otroligt skönt. Men nu sängen. Gonatt.
ZzzZZzzzz ZzzzZZZzz
Låter spännande på något sätt med en hockeymatch på uterink.