1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531064 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Jobb imorgon. Så himla tråkigt att jag måste flyga ner till Gbg när alla andra fick åka nattåg nu (och jo, Frisco, jag förstår att du skulle välja nattåget). Och så himla tråkigt att det bara fanns plats kvar i första klass på tåget hem, när alla andra ska åka andra klass.

Znark.

Två dagar kvar till semester.

ZzzZZzzz  zZZzzzzZZ 

gud:

Har du kompisar som känner sig träffade åt dig? Intressant.

I övrigt kan jag väl bara konstatera att jag får sådan bubblor om dig varenda gång du skriver något, så förmodligen är vi två de största mupparna här på HS. Se där, någonting som vi har gemensamt.

Salle: Normalt sett har jag alltid en temperatur på minst 21 grader i lägenheten, även om jag stänger av elementen på vintern. Vete sjutton hur det funkar.

gud:

Puss påre gubben.

Alla andra:

ZZZzzzz

Paddan: Yippee. För första gången på 3 veckor så har temperaturen (i min närvaro) i min lägenhet gått under 24°.

Kanske man kan få nytta av täcket inatt...

ZZZZZZZZ

"Buss mot Pajala

Kille 25+: Vad är det där? (tittande på en GPS-skärm)
Busschaufför: Det är en GPS som hjälper mig att hitta, så i den skärmen ser jag alla vägar.
Kille 25+ (tänker en kort stund): Om det rusar upp en älg på vägen, ser man den då i skärmen? "

Poffa:

Lilla gubben..

Detta fick jag i en "bubbla" alldeles nyss..

"Sv: ZZZ-tråd Göteborgspajasen fortsätter att förnedra sig själv. ZzzzZzzzz zzZZZZzzz Poffa @ Rundvägen Idag kl. 23:04 tror det dig han syftar på , dock är det ju han som en av dom största mupparna här på HS"

Sov gott

ZZzZzzZzzZzzZzzZ

Göteborgspajasen fortsätter att förnedra sig själv.

ZzzzZzzzz zzZZZZzzz

Ingen bra början på semestern för vissa. Tur man jobbar den här veckan också.

ZzzZZzzZ zzzZzZz

Poffa: Sov du inte på den svala bussen? Det gjorde jag på min tur upp. Synd att inte resan var längre.  

ZZZZ!

ZzzzZzzZ ZZzzZZ

wap.hockeysnack.com
Här händer det saker. I natt brann grannens hus, bland annat. I morgon blir det hemfärd. ZZzZzz zzzZZz

Dags att knoppa. Om 24 timmar så är man förhoppningsvis dubbel-rusig, småhes och har pyttelite tinnitus...

Reach out and touch faith.

Nu ska jag sova. I morgon ska jag börja jobba vid 05.00, bara för att kunna sluta innan lunch. Sedan bilfärd söderut.

ZzzZzz ZZzzzZz

Poffa / Frisco:

Nej jag har inga som helst problem med den proceduren. Duuhhhh, det var bara ett försök till ännu ett lamt uttryck.

wap.hockeysnack.com
Ja, blodgrupp 0 till och med. ;)

MODOJohan:

Har du blod?

Poffa: Nu har du fel. Om man äter allt som inte gör motstånd så har man absolut inga matsmältningsproblem.
---
Dags att åka och jobba. 2 skift kvar till ledighet.

MODOJohan:

Äter du allt som inte gör motstånd? Fy faan, du måste ha matsmältningsproblem.

knaskamilla: Nej det visste jag inte, men nu när vi talar om överkonsumering så är det inte bra att äta för många bananer heller. Normalt sett äter man allt som inte gör motstånd, men vem äter 20 apelsiner om dagen?

Du kan få 20 apelsiner!

Nästa sista natten innan gänget...

Reach out and touch faith

ZZZ

Aaaah, golf är som balsam för själen. 90 slag och 41 poäng. Så nu är säsongens mål nått.

ZzzZZzzz ZzzzzZzzZ

MODOJohan:

Vet du om att man kan bli tjock av att äta tjugo apelsiner om dagen? Det har jag sett på TV. (Kan du inte ta med dig gratisfrukt när du åker förbi Övik någon gång, och dumpa på Rundvägen?)

knaskamilla: Underbart var ordet, men rätt lyxigt hur som helst... Trodde aldrig att jag skulle överkonsumera frukt. Nog har man satt sina begränsningar nu, för vem trodde att man skulle få halsbränna av Anjou-päron? :-S

MODOJohan:

Lyxigt!

Snart "fruktfredag", vilket brukar innebära en massvis med kilotal frukt m.m rätt in i köket/vardagsrummet. Ser redan fram emot ett par kilo biggaråer, plommon, äpplen, päron, bananer, kiwi, physalis, avocado.. well, också lite grönsaker. Men det smakar underbart, tack! Gärna ett par tre lime i fredagsgroggen, yeaaah!

zzzzzzzzzzzzz

Imorgon blir det jobb. Härligt.

Imorgon ska jag ut i skogen och få mer träningsvärk.

Znark.

I morgon blir det golf. Trevligt.

ZzzZzzzZz zzZzzZzz

2 dagar kvar...

Reach out and touch faith

ZZZ zzz ZZZ

Frisco:

Varmt är det ju åtminstone...

Salle: Sol? Var?

Salle:

Du skulle gå från Överhörnäs i morgon kväll, va?

Poffa: Ja solen kommer göra lägenheten jättevarm när väckarklockan ringer runt 10-snåret och sen måste man ta sig utomhus...

ZZZ

I sanning broder, i morgon kommer det bli tungt att kliva upp.

ZzzZZzz ZZzzZzzZz

Min Z är inte några fallande löv utan bara:

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

Suck..grannen har rökt på balkongen å fimpat dåligt i askoppen..luktar rökx3 plus luktar nog i hela huset..har funderingar på knacka på när jag går till jobbet....har säkrt brunnit bra i akskoppen..

Deprimerande dåligt band, det där.

zzZZzzzZ zzzzzZzz

Fyra dagar sen...

[bild]www.shout.ru/tours/dm_touring_the_angel_20052006_banner.jpg[/bild]
Reach Out And Touch Fate.

ZZZ

I morgon mår jag förhoppningsvis bättre och slipper ligga hemma på soffan och ha risig kista.

ZzzZzzz ZzzZzZZz

Trött, jag är trött, jag är jättetrött.
Säng, Säng, Säng
Sova, Sova, Sova
Säng, Säng, Säng
Sova, Sova, Sova
Säng, Säng, Säng
Sova, Sova, Sova

ZZZZ

Vilket kvällsnöje att läsa om Jonte i andra böcker.... Fantastiskt till och med.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Buona notte Cyclops ;-)

Poffa: Tack för tipset kring artisterna, då slipper man åka upp imorgon.

Hemma efter hamnfest. Det var lite småskoj, men ack så dåliga artister. Nu sängen, i morgon tänker jag åka ut till Skeppsmalen om det är bra väder.

ZzzzZZ zZzZZzz

Skönt att få sova lite efter en jävligt lång vecka.

zzzzzzzzz

En vecka och en dag kvar till semester. Det firar jag med att vara ledig imorgon.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

En dag kvar sen är det en vecka kvar till Depeche Mode på Stadion.
Bara det gör att man kommer att sova gott sen är det ju helg som bonus.

ZZZZ

PS
Så klappade jag just ihjäl den mygga som gäckat mig hela kvällen. Hoppas han inte har alltför många polare som kommer på vakan.
DS

« · 730367 · »