arnio: Det var nämligen så att polaren fick "nobben" av tjejens chef/övervakare/mamma, eller vad hon var, inte av tjejen själv. Den äldre damen kommer precis utanför krogen fram och sa högt och tydligt "I watch You. You no good man" och mer eller mindre slet tjejen därifrån.
Det var det genanta och samtidigt otroligt underhållande med den saken.
Jobbigt är när man dricker 9st öl och inte "känner av dom". Likadant för de av mina som drack några "Häkkinen".
En grym skillnad mot gårdagen då allt gick rätt upp i hypofysen eller nåt.
Känns som lite bortkastade stålar. Sen var det iofs så j-a trångt att man fick köa för allt utom ingång.
Dock kan man gotta sig lite åt "killen" som, redan lätt full och smått odräglig, tränger sig fram till bardisken halar fram guldkortet för 2 Laphroiag, 2 Hof, 2 glas vitt, 2 redbull-drinkar samt 2 glas med nån slags grogg. 460+428 kronor signade han för på slipparna. Han ber om en bricka, får hjälp att placera glasen och försöker sedan att hitta en väg "igenom" dansgolvet till sitt sällskap. Han kommer en 3-4m från bardisken när han/nån får det hela att klirra till bland oranga foppatofflor (vem f-n går ut i såna förresten) och högklackat.
Strax efteråt tränger han sig fram till baren och kräver att få påfyllning då han inte fått nyttja det han köpt...
Lycka till sa man tyst för sig själv och gick med ett snett leende därifrån.
ZZZ ZzZzz
Poffa: Helt slut... Blaha blaha...
J-a polare man har som bjuder på sprit framåt småtimmarna och sen dessutom försöker lura in en på en stängd "Donk".
Men nu är man hemma trots allt.
Tips. Att ragga på Öviksbrudar med att pratat engelska funkar mindre bra. Att sen få totalsuper-nobben av en bärplockar-thailändare är än mer genant.
Tur att man är schötsam!!!!
Paddan: Ingen träning imorn för mig. Däremot så står det en massa annat på schemat. "Allt" är iofs nöjesrelaterade så det är inte nå synd om en. Bäst man sover så man orkar med. Det är ju en dag i övermorgon osså. Nä just jag det blir ju nöjen då med. Söndag kommer nog att gå i lugnets tecken.
ZZZ ZzZZzz
Är du säker på att du har jobb? I så fall grattis.Tycker annars att MoDos gb verkar befolkas av en oerhörd mängd arbetsskygga modoiter som inte har något annat för sig än att skriva en massa trams som ingen orkar läsa.