Jaha, då har man först sett en av mina favoritfilmer, Lost Batallion, och sedan lyckats med konststycket att fastna i en bok jag inte ens tycker är speciellt bra. Bäst man sover så man orkar med innebandyfinaler, tidsträningar från Portugal, Själevads match och dessutom tvättid. Hinner jag bör jag väl jobba lite också.
ZZZzzZ zzzZZz
Hur tråkigt är det att vara så trött en lördag kväll att man tvingas i säng före 12? Jättetråkigt är svaret, ännu tråkigare blir det då man inser att det enda man har att se fram emot i morgon är att jobba. Enda ljusglimten är väl att det är MOTO GP i morgon, det skall jag banne mig ta mig tid för.
ZzZZZZZå tråkigt!
Äsch, den här veckan är ganska lugn. Utbildning tisdag, onsdag och halva fredag. Tid som jag måste jobba igen under resten av veckan på något vis. Men det är lugnt, jag har ju kvällar, nätter och helgen på mig.
I övrigt kan jag bara konstatera att minus tydligen inte alltid är negativt. Just nu är det kallgrader ute, men det är nog något positivt med det också.
ZzZzZZ zzZZzZz
Hu, så trött man kan vara. Måste bara få konstatera att vissa saker är rättvisa och andra jävligt skumma:
Gruppindelningen:
Norra gruppen: Luleå, Modo, Timrå och Brynäs.
Mellangruppen: Mora, Leksand, Färjestad och Djurgården.
Södra gruppen: Södertälje, Linköping, HV71 och Frölunda.
(FBK i mellangruppen? Hallå?)
Gonatt.
Has been:
Utbildning, jobb, träning, sömn.
Will be:
Frukost, jobb, två hårdbrösmörgåsar och en kopp kaffe, övertid, sömn. Frukost, utbildning, två hårdbrösmörgåsar och en kopp kaffe, jobb, övertid, en nackskotts-whisky, sömn. Frukost, byta däck, jobb...
Fy faan, jag spyr snart på skiten. Inte är det nån ände på eländet heller. Undra vilken timme det roliga kommer? Mellan 18 och 19 första tisdagen i ojämn vecka i juni?
ZzzzZZ zzZZzzZ
Det var en intressant dans. Nästan alla besökare var i pensionärsåldern (som Salle, typ). Tanterna bildade någon sorts kö vid räcket, dit gubbarna sprang när det var dags att bjuda upp. Om de råkade trampa eller armbåga ner någon på vägen dit sket de i. (Om de råkade trampa eller armbåga ner folk på dansgolvet sket de också i. Det är nästan så att man ska vara glad att man kom hem med livet i behåll.)
Nä, dags att sova, så man orkar köra bil imorgon. Znark.
I Uddevalla är de inte så smarta (Sannes, ta inte åt dig. Du är säkert undantaget som bekräftar regeln), de begriper inte att man måste bryta strömförsörjningen till sjukhuset för att testa reservkraften och styrningen av nätbrytarna. Jag menar, de jobbar ju bara med det här. Lite borde man kunna kräva.
Jaja, det betyder ju att man kan festa lite extra till helgen. Tjoho, eller nåt.
ZZzzzz ZzzZzz
Härligt, härligt. Full fart mot helgen. På tal om full förresten. Sitter just nu och dreglar lite över beställningssortimentet på Bolaget. Whiskyavdelningen, så klart. Skotsk maltwhisky, så klart. Undra om man skulle köpa sig en trisslott i morgon, så man har chansen att vinna några miljoner. Fanns en eller två flaskor som såg intressanta ut.
Tills vidare får jag väl drömma om dem. ZzzZZzz zzzZzzZZ
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif