« Föregående · 2063895 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tillsammans med löneökningen på 40% så blir det nog ett gott liv och kan flyga förstaklass till Karlstad och Färjestad borta.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Prova omvänd budgivning, när andra höjer sänker du. Du kommer garanterat få de du vill ha då.
Prova omvänd budgivning, när andra höjer sänker du. Du kommer garanterat få de du vill ha då.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blir det att flytta hem till Ö-vik igen så måste jag ju direkt pruta hos mäklaren. Ser ju att hus- och borättspriserna ligger 40% för högt.
Sv: Silly season - 2020
usproperty: Men hallå säsongen skulle ju bli inställd, det visste han ju!
Nä det är ju onekligen jag som har supit.
Nä det är ju onekligen jag som har supit.
+ 2
Sv: Silly season - 2020
usproperty:
Det var lite störigt när Tambellini var iväg på Spengler Cup, men hans deltagande där var nog bra reklam för oss men kanske även allsvenskan när gäller att ta in nordamerikaner.
Det var lite störigt när Tambellini var iväg på Spengler Cup, men hans deltagande där var nog bra reklam för oss men kanske även allsvenskan när gäller att ta in nordamerikaner.
Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Artikelförfattaren har supit!
"
Efter uppehållet ansluter Rickard Palmberg, som spelade i SHL för Timrå förra säsongen, men Thomas Fröberg är sugen på att förstärka klubben ytterligare med fler spelare. Detta för att rädda SHL-kontraktet, antingen via en tolfteplats eller via kvalspel mot något lag från HockeyAllsvenskan.
"
Artikelförfattaren har supit!
"
Efter uppehållet ansluter Rickard Palmberg, som spelade i SHL för Timrå förra säsongen, men Thomas Fröberg är sugen på att förstärka klubben ytterligare med fler spelare. Detta för att rädda SHL-kontraktet, antingen via en tolfteplats eller via kvalspel mot något lag från HockeyAllsvenskan.
"
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Apropå ylande vargar mot månen motiv så åkte jag genom Timrå här på morgonen och hamnade bakom en bil med ett målat motiv på backluckan.
Bilden är lite suddig men titta noga. 🤭
Bilden är lite suddig men titta noga. 🤭
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Silly: kanske hamnar i nåt lag närmare Stockholm, kommer därifrån och bor förmodligen däromkring, är han ok så borde det vara en förstärkning för allsvenskan
Sv: Silly season - 2020
Silly:
Svårt att bedöma, frågan är om han håller med tanke på hjärnskakningarna.
Svårt att bedöma, frågan är om han håller med tanke på hjärnskakningarna.
Sv: Silly season - 2020
Heyerdal: Är det en uppgradering eller likvärdigt med Karla.
Hur många poäng är han god för 45-50?
Vad tror ni?
Rutin har han i alla fall!
Hur många poäng är han god för 45-50?
Vad tror ni?
Rutin har han i alla fall!
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Glader lär ha koll på honom gissar jag, en säsong i allsvenskan kan bli bra !
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Har vi överbelastat svishnätet?
Det ligger nere nu så jag på nyheterna på tv :-)
Har vi kört för hårt?
Det ligger nere nu så jag på nyheterna på tv :-)
Har vi kört för hårt?
+ 4
SV: Silly season - 2020
Tycker att denna kille är väldigt intressant. Bra poängspelare som skulle passa perfekt i första linan med Blomstrand och Hedberg. Har lirat i Sverige tidigare (Rögle, Asplöven, Mora) och är rightare. Skulle vara ett perfekt tillskott även om han nu har kontrakt med sin nuvarande klubb.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Stort Tack, glömmer alltid Fredrika. Var en del år sen jag reste runt i inlandet, glömmer alltid Fredrika, tills nu
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: men kommenterar han nyskrivet kontrakt i Oskarshamn med att han' alltid velat spela i ett så klassiskt lag, bla blabla ' så kan det kvitta. Men hoppas han tänker lite långsiktigare än ett års lön
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: några i allsvenskan, hmmm. Vet han om att Modo och Oskarhamn byter plats kommande säsong?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Ok, har varit i Vilhelmina en gång, dessutom Dorotea, men minns ej vad tredje samhället med kvinnonamn hette?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Vilhelmina har ingn marknad, däremot har dom Vilhelminadagarna. Åsele däremot (7 mil söder om V-mina) är en av Sveriges största marknader, som dessvärre blir inställd i år på grund av Covid-19, Sebastian Ohlsson kommer från Åsele, som jag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: En, i mitt tycke vackrare version, dessutom myntat av Jesus
Hittade inte min egen, så fick lägga ut en reklambild, sorry för det
Hittade inte min egen, så fick lägga ut en reklambild, sorry för det
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Usch, nu blir det lite 'Sista färden-känsla'. Hör banjon spela. Har varit på Gällivare marknad, men Vilhelmina vågar man aldrig åka tillbaka till
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock: Bodens sida är ju 'ren' igen. Men dom känns ju jobbigare än myggor när man ska plocka hjortron, så dom kanske kommer tillbaka. Ibland vore det bra om man var tvungen att knyta sitt personnummer till sitt konto, då hade vi sluppit denna fars. Fantastiskt att man ids skriva dag efter dag ändå....
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Är det där man kan köpa hoodiesarna om att man ska lemlästa och sodomera varenda person av manligt kön som råkar titta på ens dotter? Eftersom man är en riktig karlakarl?
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Har SAIK-logotypernas två tidigare konton avslutats? :-o
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag känner att en ny vår dagas. Luften känns lätt att andas och HS-världen är befriad från attackpoeter och deras poesi.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Vilhelmina marknad, i ståndet där det även säljs "neonvargar ylar i månsken"?
+ 17
Sv: Silly season - 2020
puffe: Jag skickar den här till Herr Glad,
Så han kan spela den i bilen i under morgondagen!
Så han kan spela den i bilen i under morgondagen!
Länkar:
Rickfors VINGAR - YouTube
Rickfors VINGAR - YouTube
Sv: Silly season - 2020
Silly: Håller med, swischa på. Dessutom,vet att detta försvinner ut i rymden omedelbart, men något som många skribenter i både Timrå o Modo (o alla andra lag) borde ha i åtanke när de skriver. Älskar dock alla västernorrlänningar, nåja finns några undantag. Men tänk,skriv , läs o ev. redigera, o njut framförallt, glöm ej höja volymen
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: I morgon är det swishdag kamrater ... Nu jävlar ska han in.. :-)
+ 7
Sv: Silly season - 2020
Från Hörnefors: precis så är det , håller med, det är betydlig uppryckning från förra året, inte minst Åhlund men det är verkligen ingen supertrupp, man pratar om ökning med 20% från förra året inte 20 milj, men gott nog.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden: såg det nu, jag såg fel.
Då kanske det finns lite talang där :-)
Då kanske det finns lite talang där :-)
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Från Hörnefors: Framförallt ser backsidan tunn ut. Jag tror inte de räcker till topp tre.
« Föregående · 2063895 · Nästa »

