« Föregående · 2238700 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur kan hv Andrae komma undan där? Inte ens en 2:a på den så nära sargen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
undra hur många ggr cmore kan nämna leksand i denna match som inte handlar om dem haha
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Fitzgeralds insats på målet är rätt usel måste man säga. Han är lila svag defensivt som han var ifjol. Skicklig offensivt dock.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Nu har dom och andra sidan släppt 2 solklara utv på Löven.
1 interference och 1 tripping!
1 interference och 1 tripping!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Lövens spel i egenzon är fan värre än vårt stundtals. Wallson har inte alls lyckas komma upp i den nivå Fagerwall satt på defensiven. Dom kryper ju ner i knäet på målvakten och vinner inte ens kampen där framför.
Lövens spel i egenzon är fan värre än vårt stundtals. Wallson har inte alls lyckas komma upp i den nivå Fagerwall satt på defensiven. Dom kryper ju ner i knäet på målvakten och vinner inte ens kampen där framför.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Försöker styra upp detta till ett MoDo-forum igen. Någon som vill verka viktig på nästa styrelsemöte eller bara vara ordningsman på jobbet.(finns ju en del prospekt till det härinne va), haha?
Oerhört stilfull slips som designats enbart åt oss MoDoiter.
Bli en del av en underbar värld, köp en slips designad enbart för oss
Utropspriset är noll kronor , men frakten kan uppgå till 24 kronor. Vilket ypperligt tillfälle att göra karriär på ett billigt sätt. Vem anställer inte en person med denna slips? Jobb-garanti ingår i köpet.
Oerhört stilfull slips som designats enbart åt oss MoDoiter.
Bli en del av en underbar värld, köp en slips designad enbart för oss
Utropspriset är noll kronor , men frakten kan uppgå till 24 kronor. Vilket ypperligt tillfälle att göra karriär på ett billigt sätt. Vem anställer inte en person med denna slips? Jobb-garanti ingår i köpet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är då bra tryck i den där skräparenan... Är det möjligt att skapa i Övik också?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det hv får med sig påminner lite om hur man favoriserade och lät Leksand göra vad de ville 2016.
Det hv får med sig påminner lite om hur man favoriserade och lät Leksand göra vad de ville 2016.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: ja konstigt att de kan ta interference där men inte den solklara för oss i slutet av matchen^^ (och åt fel håll) ja det är ju solklart att de vill ha upp hv igen. Därav skulle det vara skönt om hv kunde loosa idag även om mn ej håller på löven^^
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Fan vad sjukt. Önerud gör sig skyldig till en extremt tydligt interference, men Lövenspelaren åker ut. Ser helt bisarrt ut
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Är det nu den där hv supportern som var här i onsdags ska komma in och förklara att de ser oinspirerande ut och att de gör sin sämsta match?
Oroande att man isf inte lyckas tända till två matcher i rad mot de största klubbarna i serien.
Är det nu den där hv supportern som var här i onsdags ska komma in och förklara att de ser oinspirerande ut och att de gör sin sämsta match?
Oroande att man isf inte lyckas tända till två matcher i rad mot de största klubbarna i serien.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ja vi gjorde dom möra och fundersamma ugårl
Löven kom till dukat bord!
Och nu kör dom över HV😉
Ja vi gjorde dom möra och fundersamma ugårl
Löven kom till dukat bord!
Och nu kör dom över HV😉
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ytterdräll är alldeles för tam med pucken och åker omkring lite planlöst när han givit bort pucken. HV har oerhörda problem när Löven spelar fysiskt i anfallszon.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Dom har lite olika problem. HV är lite långsamma och omständiga i spelupobyggnaden och tappar fart och kör fast. Är nog inte så de vill spela.
Löven är snabba att ställa om och effektiva med sina lägen, men dom har väldigt lite puck och eget spel utan tar det som bjuds. Är nog inte så de vill spela utan de hade nog önskat att äga mer puck.
Undra hur Adam tänkte som tippade Mora etta. Just nu ligger de under med 2-1 mot Tingsryd, inte den start de räknat med, en besvikelse så här långt.
Dom har lite olika problem. HV är lite långsamma och omständiga i spelupobyggnaden och tappar fart och kör fast. Är nog inte så de vill spela.
Löven är snabba att ställa om och effektiva med sina lägen, men dom har väldigt lite puck och eget spel utan tar det som bjuds. Är nog inte så de vill spela utan de hade nog önskat att äga mer puck.
Undra hur Adam tänkte som tippade Mora etta. Just nu ligger de under med 2-1 mot Tingsryd, inte den start de räknat med, en besvikelse så här långt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Löven är ju bedrövliga defensivt. De har hönsgård i egen zon. De ramlar väldigt gärna ned nära målvakten i någon form av kaosartat igelkottsförsvar. Hade HV haft bättre passningsspel skulle de gjort ett par mål, för jag tycker att Löven ofta glömmer markeringar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: HV-spelarna känns lite nonchalanta när de har pucken i försvarsspelet och blir ganska lätt uppätna av forcheckigen. Löven är dåliga på att ligga rätt i egen zon men är som du säger tunga och effektiva framåt.
Vi måste få oss lite mer skickliga gubbar på ledande positioner.
Vi måste få oss lite mer skickliga gubbar på ledande positioner.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KevlarKent: Kan de definitivt. Helt klart är HVs svaghet att de så gärna vill hålla i pucken och spela sig ur alla situationer. Man tappar folk i offensiv zon och man strular med pucken i egen zon. Dessutom är Löven bättre på att sätta chanserna än vad vi var.
HV kan verkligen inte vara nöjda.
HV kan verkligen inte vara nöjda.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Löven spelar ganska dålig hockey hittills också, men är som du skriver duktiga på att utnyttja chansen. Dessutom är de tunga när de får tryck. HV spelar egentligen bättre hockey, men är lite för fina och ska spela lite för svårt rätt ofta.
Fasen vad skönt att slippa Torp.
Fasen vad skönt att slippa Torp.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tycker inte lövens spel övertygat speciellt i serien, men de är ruskigt effektiva och gör mål på halvchanser det ska man ge dem.
Hur som helst skönt om hv förlorar även fast jag har noll respekt och sympati för löven.
Tycker inte lövens spel övertygat speciellt i serien, men de är ruskigt effektiva och gör mål på halvchanser det ska man ge dem.
Hur som helst skönt om hv förlorar även fast jag har noll respekt och sympati för löven.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Ja, HV blir uppätna igen. Deras backar är lite för naiva även om man tycker att de borde lärt sig från matchen mot oss.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Löven gjorde precis 1-0 på en liten målvaktstavla.
Man är sjukt fed up på alla hyllningar av HV.. Löven hade väl typ 12 raka segrar ifjol, men alla är fullständigt hänförda över Hvs 6 raka nu
Man är sjukt fed up på alla hyllningar av HV.. Löven hade väl typ 12 raka segrar ifjol, men alla är fullständigt hänförda över Hvs 6 raka nu
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: såg den nu. Det där är ju fan ett överfall. Sjukt att det där straffas nästan samma som vigge. Rycker ju fan av honom hjälmen och måttar slag i ansiktet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Då säger jag det, så jävla fult o fegt, Lulespelaren verkar ju groggy innan vänsterkroken. Skandalöst att han bara får 4 matcher, dessutom lite hånflin efteråt. Ut med packet.....men eftersom han är djurgårdare ursäktas han väl för att han inte kunde reglerna, vidrigt minsann
+ 3
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
{5647}: Tror ingen föredrar dom små arenorna där man ej ser övergripande. Men jag hade gillat om kameran kom något närmre spelet som det ser ut i många av SHL arenorna
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Sägs att man inte behöver frikort om man är "master of puppets".
Foppaless på disciplinnämnden/"situationsrummet". Största problemet är att jag redan är hemma och har duschat.
Foppaless på disciplinnämnden/"situationsrummet". Största problemet är att jag redan är hemma och har duschat.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock: Du insinuerar väl inte att Djurgården har någon form av frikort, kan jag aldrig tro....
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Hade Holland spelat i en annan förening hade straffet varit längre. Den temporära hästpojken lyckades ju med att inte ens hamna i nämndens granskning.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Och nu blir väl Modigs avstängd 4 matcher för tacklingen. Livet som MoDoit alltså.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Det över 20 år sen och man tycker ju att de borde ha kalibrerat bedömningsnivåerna men inte mycket har hänt.
Det över 20 år sen och man tycker ju att de borde ha kalibrerat bedömningsnivåerna men inte mycket har hänt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Wernblom fick väl 8 matcher för att ha slagit sönder klubban i utvisningsbåset, han sa kanske några sanningar till Kuben med, men att medvetet skada en människa är hälften så vidrigt som att banka i sargen lite
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Holland, djurgårdaren, fick fyra matcher efter att ha slängt handskarna och gett lulåespelaren hjärnskakning. Säger inte att det är för lågt straff, men de tre matcher som Sam V fick framgår än mer som ett jävla skämt.
+ 11
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Trilske: Jag vill ha fågelperspektiv. Fullständigt hatar små arenor där man inte kan se åkvägar och linjer i spelet. I NHL är bland de dyraste biljetterna inte sällan närmast sargen. Fullständigt värdelöst anser jag
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Livet som MoDoit i ett nötskal. När vi äntligen har en back som skjuter och dessutom gör mål, ja...då blir han skadad på träning.....
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Emil W och Modigs kolliderade på träningen idag, Emil riskerar missa matchen imorgon..
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Basti: När MoDo rattar sändningarna på försäsongen är väl kameran ett etage ner, tycker den vinkeln känns väldigt pigg. Sen om den är bättre eller sämre kan jag inte avgöra, men den nuvarande placeringen gör att det blir väldigt stor kontrast jämfört med många andra moderna arenor som har den förhållandevis högt, ej att förväxla med taif, västervik osv.
Känns ju som ett helt annat spel varje gång vi spelar borta i någon mindre bemedlad hall.
Känns ju som ett helt annat spel varje gång vi spelar borta i någon mindre bemedlad hall.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Första gången på 6år som man önskar att Löven vinner en match...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Basti:
Man skall nog inte ta tidningskrönikor på så stort allvar, har just tuggat mig igenom en gällande hockey. Avstår från att kommentera skribent men delar inte analyserna om jag uttrycker mig snällt.
Man skall nog inte ta tidningskrönikor på så stort allvar, har just tuggat mig igenom en gällande hockey. Avstår från att kommentera skribent men delar inte analyserna om jag uttrycker mig snällt.
+ 1
« Föregående · 2238700 · Nästa »

