Inlägg: 2238685
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Lövens spel i egenzon är fan värre än vårt stundtals. Wallson har inte alls lyckas komma upp i den nivå Fagerwall satt på defensiven. Dom kryper ju ner i knäet på målvakten och vinner inte ens kampen där framför.
Lövens spel i egenzon är fan värre än vårt stundtals. Wallson har inte alls lyckas komma upp i den nivå Fagerwall satt på defensiven. Dom kryper ju ner i knäet på målvakten och vinner inte ens kampen där framför.
+ 1
Ja, och där kom 1-3