« Föregående · 2284177 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett:
Du kan swisha till
Modotillshl. Alla medlemmar här inne satt emot så snart har vi en ny forward tack vare dig
Du kan swisha till
Modotillshl. Alla medlemmar här inne satt emot så snart har vi en ny forward tack vare dig
+ 8
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
{9315}:
Saxat från ÖA:
Hockeyallsvenskans sportchef, Erik Ryman "I det här fallet finns det ingen klausul, det har jag kollat med Modo. Varför man väljer att ta bort en spelare av den kalibern nu, det kan bara Modo svara på, säger han när ÖA når honom."
Saxat från ÖA:
Hockeyallsvenskans sportchef, Erik Ryman "I det här fallet finns det ingen klausul, det har jag kollat med Modo. Varför man väljer att ta bort en spelare av den kalibern nu, det kan bara Modo svara på, säger han när ÖA når honom."
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett: Gillar också Conny i studion/rinkside, hoppas han blir lite bekvämare snart! Skål!
+ 3
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
vilken krigarseger, än har vi inte lagt oss ner och dött!!
vill också backa från mitt tidigare stensäkra uttalande, har under kvällen hört både att modo fått betalt och inte fått betalt av lhc
jag vet helt enkelt inte, ställer mig i skamvrån :)
vill också backa från mitt tidigare stensäkra uttalande, har under kvällen hört både att modo fått betalt och inte fått betalt av lhc
jag vet helt enkelt inte, ställer mig i skamvrån :)
+ 11
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
puffe: Jag eldade lite i Umeå och sa att MoDo skulle vinna. VooDoo-vinst!
+ 4
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett: Jag tänkte på det också. Skön är han. Karlin tog säkert hjälp av Conny för att styra upp vårt PP.
+ 3
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Färdkost: haha
Han ska kanske skjuta dragare istället för slapshots
Han ska kanske skjuta dragare istället för slapshots
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
puffe: Näsén har lurat målvakten hela kvällen, plötsligt skjuter han högt!
+ 10
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Heyerdal: Ja. Starkt av MoDo att ta en poäng i dessa sjuka tider. Bra jobbat av junisarna mot Grisarna från Värmland...Hoppas att MoDo slutar vara så jävla mesiga och köper lite tyngd nu! Börjar bli patetiskt att juniorer ska slita för klubbmärket!!!...
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett: Är han "expertkommentator" i sändningen? Har bara ÖAs direktrapport och ni här. Det duger bra det med.
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
NuMo: Haha, måste älska Conny. Försöker inte ens låtsas vara objektiv.
+ 18
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
NuMo: Ja varför valde Karlin att säga åt Sam att trippa en motståndare?
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
henkeiskogen:Man undrar varför domarna pratar med Helmersson så länge, når de inte ville snacka med Karlin vid justitiemordet.
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Silly:
Älskar en tydlig förklaring. ;)
"Dom har dömt mål, Så dom måste vara helt säker på att det inte är mål. Måste vara tydligt!"
Älskar en tydlig förklaring. ;)
"Dom har dömt mål, Så dom måste vara helt säker på att det inte är mål. Måste vara tydligt!"
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Färdkost: VooDoo-mål. Visste att vi skulle vinna när jag började elda lite lätt här i Umeå...
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
bar mofftak: Yes, tacka cmore för de många fina kameravinklarna för en gångs skull.
+ 3
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Apelsin:
Såg nu när de filmar domarens stillbilder, tycker den inte ser hög ut på första men andra är gränsfall, bilden bakifrån.
Såg nu när de filmar domarens stillbilder, tycker den inte ser hög ut på första men andra är gränsfall, bilden bakifrån.
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Färdkost:
Dom har dömt mål, Så dom måste vara helt säker på att det inte är mål. Måste vara tydligt!
Dom har dömt mål, Så dom måste vara helt säker på att det inte är mål. Måste vara tydligt!
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
henkeiskogen: Eftersom den går i mål väldigt högt i en nedåtgående bana så är det säkert puckkontakt över ribban. Men frågan är om de kan se något bland c mores pixlar.
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
henkeiskogen: Svårt att bedöma tror jag. De måste ha konkret bevis på att klubban är över ribban då de dömt mål på isen.
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga 20220202
{5647}:
Dom dömde ju mål på isen, så de måste vara 100% på att det var hög klubba. Otroligt svårt att se på bilderna, borde vara mål men är gränsfall.
Dom dömde ju mål på isen, så de måste vara 100% på att det var hög klubba. Otroligt svårt att se på bilderna, borde vara mål men är gränsfall.
+ 2
« Föregående · 2284177 · Nästa »
2-3 och det såg tungt ut, då kliver hockeyns svar på Olof Mellberg in i matchen och slår in en styrning och vi lyckas åter igen komma tillbaka i matchen, starkt!
Sen vet jag inte vad Näsén gör men på övertid kickade bananen från halvtid in i systemet, han tar några vackra översteg och blir fri, därifrån gör han som han inte gjort senaste matcherna och träffar faktiskt krysset, helt otippat.
Och Modo har fortfarande inte förlorat 2 matcher i rad trots att vi verkar ska förse både Shl och OS med spelare under brinnande säsong.
Fan så trevligt att vara Modoröv just nu!