« Föregående · 1922842 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Västerås - Modo
henkeiskogen: ska Modo fortsätta såhär denna säsong blir det inte lätt, inget fungerar
Sv: Västerås - Modo
Så fort man slår på matchen i 2:a perioden så blir det mål i arselet. Går inte att titta på matchen.
Matchen avgörs i specialteams. Spelformen där modo är sämst
Matchen avgörs i specialteams. Spelformen där modo är sämst
Sv: Västerås - Modo
{7639}: då var ju tacklingen på wernblom i början av matchen minst lika illa. Aja där försvann flyten... visa ju hur viktigt pp är. Båda deras mål i pp. Modo måste fixa pp
+ 1
Sv: Västerås - Modo
{5647}: vikaren lutade sig framåt och fick honom i huvudet..........................
+ 1
Sv: Västerås - Modo
{8384}: Tar det nära huvudet är det bara att lägga sig ned. Sjukt billig utvisning, men...
+ 1
Sv: Västerås - Modo
JonteD: Lite tveksam utvisning. det var inte direkt en tackling ens, utan mer att han ville täcka pucken.
+ 1
Sv: Västerås - Modo
{8384}: Kom ihåg att ni har ha-s bästa tränare en enligt mig som platsar lätt i SHL!!!!
+ 3
Sv: Västerås - Modo
MorganaLefaey:
Ja lite väl ivrig tycker jag och blir därför lite enkelt bortvänd, men ganska rörlig vilket kompenserar.
Ja lite väl ivrig tycker jag och blir därför lite enkelt bortvänd, men ganska rörlig vilket kompenserar.
Sv: Västerås - Modo
Gavelo: Jag tycker Modo ser tunga ut ännu. Till och med bra skridskoåkare har svårt med motståndarna i direkta åkdueller. Kör man fortfarande hårt på träning?
Vill minnas hur så många i början av säsongen var imponerade över vårt tempo och hur bra tränade vi verkade. Nu ser vi sega ut, ungefär som att Hellkvist aldrig släpper på intensiteten på träningarna, utan hoppas att man helt enkelt vänjer kroppen vid att konstant köra så hårt att när det väl släpper blir vi jättefarliga.
Vill minnas hur så många i början av säsongen var imponerade över vårt tempo och hur bra tränade vi verkade. Nu ser vi sega ut, ungefär som att Hellkvist aldrig släpper på intensiteten på träningarna, utan hoppas att man helt enkelt vänjer kroppen vid att konstant köra så hårt att när det väl släpper blir vi jättefarliga.
+ 1
Sv: Västerås - Modo
{5647}: han har verkligen inte lyckats med att kalibrera kunskap mot självförtroende.
Sen tycker jag walfridsson konstant släpper förbi sig spelare o hamnar på rygg
Sen tycker jag walfridsson konstant släpper förbi sig spelare o hamnar på rygg
Sv: Västerås - Modo
Gavelo: känns inte som Modo har nån tanke överhuvudtaget just nu, tuta o köra på egen hand, hafs o slafs
+ 1
Sv: Västerås - Modo
När skall karla komma igång och tro på sig sj? Känns bra med hellqvist iallafall. Han vågar ta obekväma beslut
Sv: Västerås - Modo
henkeiskogen: Tränar inte Modo något defensivt spel eller innefattas inte det i Hellkvists spelsystem, Modo släpper ju till 3-1 2-1 och frilägen i parti och minut, skärpning nu!!!
Sv: Västerås - Modo
Nucky: Man måste vara intelligent för att kunna täcka av för Hedberg. Det är inte en lätt uppgift.
+ 1
Sv: Västerås - Modo
JonteD: jag jinxar mest av alla.
Spelade på modo innan matchen och drog in mer pengar på modo när västerås målade
Spelade på modo innan matchen och drog in mer pengar på modo när västerås målade
Sv: Västerås - Modo
Steken84: haha missa vi öppet? Känns som det släpper lite men vågar inte tro på det
Sv: Västerås - Modo
Trilske: Toby är så galet spelintelligent och skicklig på små ytor! Älskar sättet han vänder bort två VIK:are vid sargen, och sånt händer mest varje match. Synd bara att inte hans lagkamrater kan se var passningarna ska komma. Händer ofta att han passar till tom yta.
+ 2
Sv: Västerås - Modo
Steken84: Västerås står still i egen zon och lir fastchecksde ofta, när de väl kommer ur sin zon så får de en väldans fart framåt.
Sv: Västerås - Modo
Steken84: håller med västerås har en jäkla fart. Modo hänger inte med. Nervöst pp. Men så jäkla skönt att vi har lite flyt och leder. Och som ni säger de kan ju inte orka spela såhär hur länge som helst. Spännande match just nu. Tänk om vi kunde göra ett mål till och kunna släppa på axlarna lite och våga spela avslappnat. Fattar dock inte hur det kan blir så psykologiskt i modo varje år. Krävs det att vi skall ha ett jäkla flyt/tur år för att det skall gå vägen eller är det bygga stomme tills det släpper?
Sv: Västerås - Modo
Steken84: Jag tycker att det blev bättre efter time outen. det är som om vi inte är förberedda på deras fart, men de har jäkligt svårt med vår forechecking också. det här kan sluta hur som helst, men det är inte helt orättvist faktiskt även om 2-1 var väldigt orättvist när det kom. Vi har spelat upp oss.
Sv: Västerås - Modo
{5647}: Tur att Västerås är lika slappa i egen zon.
Såg rätt bra ut efter andra målet, framåt.
Såg rätt bra ut efter andra målet, framåt.
Sv: Västerås - Modo
Satan vad mycket skridskor Västerås åker. Dom flyger ju fram över isen. Modo har stora problem i försvarszonen.
Sv: Västerås - Modo
VIK inledde dock i ett jävla tempo, får se hur länge dom orkar. Starkt att göra två mål utan att tillbringa speciellt mycket tid i anfallszon. Gillar att KJ fått speltid då denna trupp uppenbart saknar speed.
+ 1
Sv: Västerås - Modo
{7639}: bedrövligt i egen zon. inte bara försvarsspelet, utan även spel med puck.
Däremot rätt bra anfallsspel de få tillfällen vi haft pucken i deras som.
Däremot rätt bra anfallsspel de få tillfällen vi haft pucken i deras som.
Sv: Västerås - Modo
Tarasov: Jag brukar hålla på er för de finns dom bland er som hejar på oss jag ser inget fel i att hålla på lillebror!!!😋😂😂😂😂
+ 2
Sv: Västerås - Modo
Gavelo: Det är stöld segrar som är dom skönaste nästan så hoppas grabbarna kan vinna idag nu. Viktigaste nu är ju att få lite självförtroende spelet är inte det viktigaste det kommer att komma om man får lite medvind.
+ 3
Sv: Västerås - Modo
Dundee: haha min sändning ligger efter ganska mycket. Fan va skönt! Är han värd som han kämpa och alla fulslag han får😀
Sv: Västerås - Modo
+ 1
« Föregående · 1922842 · Nästa »