« Föregående · 2207114 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
mikenomad: Hade 150-200,000 per månad i Växjö, precis som Rahimi...kan nog gå ner i lön för större roll i TIK. MoDo får gå efter toppspelare i andra ligor och kanske någon leftover i AHL senare under silly season.
+ 1
Sv: Silly season
mikenomad:
Håller med. Ung med potential helt klart. Det är bara konstigt att han inte producerat bättre I Shl.
Håller med. Ung med potential helt klart. Det är bara konstigt att han inte producerat bättre I Shl.
+ 2
Sv: Silly season
SKiLMY:
Jag tycker han är gedigen i sitt spel och är på rätt plats, rätt så allround. Oklar offensiv potential men den ”borde” finnas där men det känns aldrig som att han får mkt tid med pucken.
Jag tycker han är gedigen i sitt spel och är på rätt plats, rätt så allround. Oklar offensiv potential men den ”borde” finnas där men det känns aldrig som att han får mkt tid med pucken.
Sv: Silly season
Randy Marsh: Ok, ja det känns som en Nubben-värvning. Han har väl inte direkt rosat marknaden heller i fbk
+ 4
Sv: Silly season
mikenomad:
En kompis som har lite koll på Färjestad säger att dom skriver för fullt om det på deras supporterforum.
En kompis som har lite koll på Färjestad säger att dom skriver för fullt om det på deras supporterforum.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tja, det är väl dags att klippa navelsträngen nu. Både för honom och föreningen, vi vet ju att det är oundvikligt. I hans fall är det väl lite mission accomplish nu med Timrå. Igen
+ 1
Sv: Silly season
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tydligen ska Rahimi vara nån form av expertkommentator under SVT:s vm satsning.
Sv: Silly season
SKiLMY: Man undrar ju varför JFK inte längre producerar lika bra som i AHL, där siffrorna är riktigt bra.
+ 1
Sv: Silly season
Jag har för mig Jakob Forsbacka Karlsson varit på tapeten i forumet, men vore inte det en grym värvning? Inte heller helt omöjlig att få igenom?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Om alternativet är Mello är man nog mer Sund än nörd 😅
Om alternativet är Mello är man nog mer Sund än nörd 😅
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Själv går man igenom Modos trupp så här mitt i Euro festival sändningen, känns som betydligen mer intressant trots att man har gått igenom den typ 1000 gånger !!
Backsidan behövs minst 2-3 klass backar till , framförallt nu när Ytterell försvann !
Forwardsidan behöver vi 2 centrar och två spets forward va 🤔
Är man hockey nörd eller är man när man går igenom truppen en lördag kväll ???
Backsidan behövs minst 2-3 klass backar till , framförallt nu när Ytterell försvann !
Forwardsidan behöver vi 2 centrar och två spets forward va 🤔
Är man hockey nörd eller är man när man går igenom truppen en lördag kväll ???
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Jag är verkligen inte säker på att han välja NHL, för det är någonting märkligt med killen. DOck ska sägas att jag hade bänkat hela förstakedjan i tredje perioden mot Löven oavsett om Brashear hade spelat där. Varför utsätta de bästa för skaderisk när man leder med 5-0 och motståndarna har en idiot som coach?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Blev inte han bänkad i slutspelet när det var risk för hårt spel?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Varför då? Han bör nog köra 1 säsong i shl innan han ens funderar på det. Sen har väl inte han något kontrakt med Sharks?
+ 2
Sv: Silly season
Hockeyleksing: Vänta bara, Schweiziska lag verkar vara väldigt intresserade av svenska tränare.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Samtidigt vore idealisk. Duktig taktiskt och kan spela lite cyniskt defensivt när det krävs.
BH skulle aldrig klara det. Han har inte det taktiska sinnet, även om han nu tack vare sina assisterande förbättrat sig avsevärt.
Nej, BH får vackert stanna i Byhåla IF tills något intressantare lag kittlar.
Och nästan allt vore bättre än Garpenlöv.
BH skulle aldrig klara det. Han har inte det taktiska sinnet, även om han nu tack vare sina assisterande förbättrat sig avsevärt.
Nej, BH får vackert stanna i Byhåla IF tills något intressantare lag kittlar.
Och nästan allt vore bättre än Garpenlöv.
+ 2
Sv: Silly season
Hockeyleksing: Du har nog rätt. det är inte sån prestige att träna tre kronor då turneringarna är näst intill obetydliga nu för tiden när NHL inte är med och deltar.
Sv: Silly season
Hockeyälskaren: aldeig att BH skulle byta ner sig från och träna hela sveriges hockeylag till 3 kronor. Nej du han kan inte komma nå högre i tränar karriären än han är nu i Leksands if 😁
+ 3
Sv: Silly season
Confusius: mja.. Vi kan nog ta hit Mike också , Men han skall nog gå som den ytter jag hoppas på att ha i 1a linan.
Se nedan i tråden min formulering/ önskan på 1: a linan
Se nedan i tråden min formulering/ önskan på 1: a linan
Sv: Silly season
SKiLMY: Om vi skulle plocka spelare från Colorado Eagles är det väl vettigare att plocka centern T.J. Tynan som öser in poäng varje säsong? Inte realistiskt dock
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vad tycker du JFK om att ge Sam Hallam chansen att få vara förbundskapten?
Eller villl du ha Garpen kvar?
Eller villl du ha Garpen kvar?
+ 1
Sv: Silly season
{5647}: Nu var det BH jag pratade om men Sam Hallan är ingen dålig kandidat heller.
Sv: Silly season
Hockeyälskaren: Nja, Växjö känns som den värsta plastklubben. Ingen hockeykultur, men en kommun som sponsrar mer än någon annan kommun.
Sv: Silly season
Silly: Håller med han förtjänar att representera vårt fina land men just nu får han nöja sig med att representera ett av dom finare klubbarna vi har i Sverige..
Sv: Silly season
Silly:
Kämt å sido,
Dax för Sam Hallan och ta sig an en ny utmaning som tränare.
Om han skall skriva in sig bland demontränarna i svensk ishockey.?
Kämt å sido,
Dax för Sam Hallan och ta sig an en ny utmaning som tränare.
Om han skall skriva in sig bland demontränarna i svensk ishockey.?
Sv: Silly season
{7639}:
Ja in med Björn Hellqvist 😁
Det borde kittla lite att säga upp sig och ta landslaget,
Årets tränare 🙄
Ja in med Björn Hellqvist 😁
Det borde kittla lite att säga upp sig och ta landslaget,
Årets tränare 🙄
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Å jag tror att vi har ca: 23 kommande spelare som just nu spelar i detta VM.
Har hört att dom står i kö och vill ha Freddan som tränare .
Å Dahlén han skrinnar nog i NHL , för det vill dom där bort , det är dags nu säger dom .
Hoppsan !
Har hört att dom står i kö och vill ha Freddan som tränare .
Å Dahlén han skrinnar nog i NHL , för det vill dom där bort , det är dags nu säger dom .
Hoppsan !
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tre Kronor och de övriga landslagen har ju tillsatts efter ett väldigt viktigt kriterium. Vara kompis med Boustedt. Vare sig det handlat om JVM, damer eller Tre Kronor så är det mest meriterande.
Men, Garpenlöv är verkligen ett riktigt bottennapp. Grönborg var egentligen inte mycket bättre, men räddades av att han alltid fick med sig så många NHL-spelare.
Men, Garpenlöv är verkligen ett riktigt bottennapp. Grönborg var egentligen inte mycket bättre, men räddades av att han alltid fick med sig så många NHL-spelare.
+ 10
Sv: Silly season
M Horava: När kommer vi få en riktigt bra tränare i tre kronor? Någon som kanske har varit huvudtränare förut, fyfan vad pinsamt.
Fel tråd förlåt.
Fel tråd förlåt.
Sv: Silly season
SKiLMY: generellt borde ju lite Colorado rejects kunna vara vårt största hopp till några riktigt bra lirare på HA-nivå?
Sv: Silly season
Utifrån vad jag läst och sett känns Mike vecchione väldigt intressant för en förstakedja. Verkar ha bra karaktär med hans insatser i samhället.
Sen spelar han i farmarlaget till Colorado, vilket förmodligen inte är en nackdel.
Sen spelar han i farmarlaget till Colorado, vilket förmodligen inte är en nackdel.
+ 3
Sv: Silly season
Nucky: Jo förstår det. Men skulle gärna kika lite på er urvalsalgoritm eftersom vi har varit trygga med Nubben som stabil sportchef och Freddan som tränare. Ni har ju tydligt jobbat på mer frekventa byten under de sista 5-10 åren...🤔🙂
+ 3
« Föregående · 2207114 · Nästa »