« Föregående · 2247361 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Bad_Brett: Min tjej undrade vad det var med mig i första perioden när jag var så jäkla positiv, jublande, hurrande i nästan varje situation. Bäst jag går och lägger mig sa hon och drog iväg med min ettårige dotter. Hon kände inte igen mina reaktioner i en MoDomatch.
+ 18
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{9386}: Tack! Roligast var ändå att det faktiskt blev en underhållande match också.
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo:
Skönt med en 3, 22 p nu och lyckas vi knipa en 3 till så håller vi 100p tempo utan fungerande pp,
Skönt med en 3, 22 p nu och lyckas vi knipa en 3 till så håller vi 100p tempo utan fungerande pp,
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Bad_Brett: Grattis till en imponerande seger och fantastiskt publik.!!
+ 13
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Bad_Brett: Karlin ser ju nästan smäcker ut i intervjun efter matchen. Jag antar att han är lyrisk. ;)
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Jävligt kul o se på klacken o ett plus för lite MMA!!!😯😯😯🍸🍺
+ 3
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Bad_Brett: Perron och Behrnard slåss, nu lär Bernhard få 4 matcher och Perron får en repetitionsutbildning i hockeyns ABC
+ 7
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Bad_Brett: Vi hade klarat oss med Vignault-kedjan och Tex.
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}: Skönt att vi har en sjätte utespelare, när löven har fyra extra utespelare. :)
+ 7
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Nu har du ju avslöjat det så nu är det ju inte hemligt längre
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
JonteD: Går till hemligskåpet och tar mig en sup. Nu blir det firning. :)
+ 5
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Lilla farbrorn tackarrrr o skål till segern!!!!!!!!🍺🍺🍺
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}: Bör man inte ha en liiiiiiten hemmafördel hos domarna🤔
+ 8
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Gavelo: Du behöver en rejäl Gäsp-Grogg ibland tror jag! ;)
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Grattis!! Inget att snacka om, ni förtjänade segern.
Men FAN va kul det är möta er alltså.
Ses imorgon igen!
Men FAN va kul det är möta er alltså.
Ses imorgon igen!
+ 15
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Kul att se MoDo denna kväll , än är inte HA avgjort .
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Den där satt väl fint!! O lite boxning e ju kul!!!🍺🍺🍺
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo:
Ska faktisk erkänna att jag blev lite nervös när 2-4 gjordes, var ju faktiskt mer än 3 min kvar
Ska faktisk erkänna att jag blev lite nervös när 2-4 gjordes, var ju faktiskt mer än 3 min kvar
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
jonsson: Vi har varit utspelade mer eller mindre i snart 40 minuter, dessutom är Modo alldeles för långsamma i boxen och sätter ingen press på puckföraren.
Detta blir en rysare
Detta blir en rysare
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
henkeiskogen: Nu handlar allt bara om inställning!
Kom igen Modo!!
Kom igen Modo!!
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}: Skit. Märker att jag är några sekunder efter dig i sändningen.
Jaja, Man vet inte. Men jag tror vi gör ett.
Jaja, Man vet inte. Men jag tror vi gör ett.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Tex imponerar. Verkar som att försvaret kan slappna av också och lita på honom
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}: Jag får spader när backarna skall använda klubban och Yxa bort puckarna!
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Gavelo: Nu rinner tiden ut för Björklöven. Inget är klart, men nog ser det bra ut. Vi dominerar i deras frenetiska kamp. Onödig utvisning emot nu kanske, så vi får väl se.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}: hoppas verkligen vi slipper en HV-upphämtning på sluttampen, håll i nu MoDo
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Ibland svamlar Harald på och man kan nästan tro att han nallar på min grogg.
+ 2
« Föregående · 2247361 · Nästa »