« Föregående · 2533576 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Alltså det här målet spelar noll roll. Vi är totalt körda oavsett. Såg jag minst i november.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: vi måste behålla södergran! grymma skillnad!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JonteD:
Det här nog en sådan kväll där jag får slå ihop mig med JFK och JonteD i vår tilltro till laget.
Det här nog en sådan kväll där jag får slå ihop mig med JFK och JonteD i vår tilltro till laget.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{9682}: Ju mer vi klagar desto bättre spelar dem. Fortsatt klaga allihopa. Det här forumet kan hockey!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JoakimE: Är väl Holmström som styr. Han får gärna lämna. Hans fingertoppskänsla med att nöta Sven halva säsongen säger det mesta.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Vi jinxade in en kvittering. Vi kan hockey!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Ska dock sägas att PP fortfarande ser förjävligt ut... Det där målet går in 1 på 10 ggr
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Om man skjuter pucken mot mål så kan den gå in. Tänka sig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Alltså jag har trott att Karlin har haft någon helhetsbild av Modos pp, men alltså man får ju inte någonting av det uppställda spelet? När man gjorde den där varianten förra matchen i att näsen ställer sig bakom mål ger ju mer ytor än vad det "normala" ppt gör.. Hade gärna velat se statistik på vart modo gör mål i pp
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Men dan såt'en i alla fall Yeeeeezzz!!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Rätt spelare får göra mål!
Niederbach är värd det.
Vi spelar fortfarande gaska uselt och förutbestämt. Men Djurgården är inget jättebra lag, vi är bara sämre även fast vi borde vara bättre.
Nu kanske vi vänder det här?
Niederbach är värd det.
Vi spelar fortfarande gaska uselt och förutbestämt. Men Djurgården är inget jättebra lag, vi är bara sämre även fast vi borde vara bättre.
Nu kanske vi vänder det här?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
bollan123: NIEDER! Äntligen någon som bara bestämmer sig och skjuter
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
jonsson: tur vi inte la oss ner och dog och började pratat om nästa match.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Hoppas för er skull att ni går upp och slipper Lückner nästa säsong. Tydligare mysribba för DIF får man leta efter.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett:
Fan ! Kan man punktmarkera en hockeyspelare. Dickenson får minst en spelare i ansitet så fort han får pucken. Det stämmer inte alls.
Näsén påminner ju om Pär Djoos i långsamhet emellanåt. Men med sämre defensiv.
Fan ! Kan man punktmarkera en hockeyspelare. Dickenson får minst en spelare i ansitet så fort han får pucken. Det stämmer inte alls.
Näsén påminner ju om Pär Djoos i långsamhet emellanåt. Men med sämre defensiv.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Vi ramlar ju hela tiden, är det verkligen så svårt att stå på benen
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: PP igen! Perfekt när vi börjat få upp farten lite så att vi kan dra ner tempot helt...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Vi klarar aldrig av att ta de enkla avsluten.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{5647}: När vi får upp farten är vi så jävla mycket bättre än dem. När vi väl vill så finns det där, frustrerande att nerverna ska göra att farten går ner. Något som är än mer frustrerande är våra svaga backar (specifikt Näsén) som inte klarar av att ta en tackling.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Coacha nu för i helvete, Karlin! Sova kan du göra när vi vinner!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Helt plötsligt så har Aagaard blivit spelfördelaren i första kedjan. Han måste komma till fler skott lägen. En kille som han ska snitta 4+ skott på mål per match. Skjut för helvete.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Robin Ztorken L: Vore lite komiskt ifall det slutar med att Djurgården är 10x mer effektiva i special teams än vi.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Vi skjuter med någon som skymmer. Myrenberg ser pucken hela vägen. Djurgården skjuter med Brodin som skymmer. Jättebra av Gudlevskis att se pucken...
Känner löjligt av Harald nu
Känner löjligt av Harald nu
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Werner: Vårt pp och box kan komma bli avgörande, där har vi inte varit bra hittills.
Det har DIF ett stort övertag och från och med nu är denna matchserie bara avhängigt det mentala.
Fyra skott i första perioden är inget vidare
Det har DIF ett stort övertag och från och med nu är denna matchserie bara avhängigt det mentala.
Fyra skott i första perioden är inget vidare
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Näsén är så jävla feg. Ta en tackling din fjolla
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
bollan123: Näsén behöver ju bara slå ett pass. Lill-Forsberg tacklar inte ens hårt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
bollan123: har respekt för Karlins taktik att låta formationerna vara. Men just i en sån här match vore det fan rätt att flytta om
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Kom igen nu! Ska vi förlora denna jävla match ska det fanimig vara nära! Vill se södergran sätta in pucken, han är där och nosar gång på gång
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
modomille: Att jämföra någon med Foppa är inte så snällt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Rytter: Samtidigt kan vi inte ha 50% i boxplay. Hade vi haft 70% hade det varit illa nog. Detta saknar motstycke i modern tid och är helt oacceptabelt med tanke på att vi har pjäser som AP, EJK, Mannberg, OP, Ohlsson, Folin, Wahlberg med flera som bör vara riktigt starka i denna spelform.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: börja att jämföra big Dick med foppa, njaa :)) nu får du besinna dig. Foppa hade gjort en del innan -02 Bryt ihop och kom igen.
40 min kvar, vänd skiten!
40 min kvar, vänd skiten!
+ 3
« Föregående · 2533576 · Nästa »