Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Så undrar jag om du har köpt "Hey Ma" ännu. Den har väl släppts nu? Har provlyssnat lite och det låter ju riktigt spännande. Blir till att öppna plånboken i veckan!