Så undrar jag om du har köpt "Hey Ma" ännu. Den har väl släppts nu? Har provlyssnat lite och det låter ju riktigt spännande. Blir till att öppna plånboken i veckan!
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Så undrar jag om du har köpt "Hey Ma" ännu. Den har väl släppts nu? Har provlyssnat lite och det låter ju riktigt spännande. Blir till att öppna plånboken i veckan!