Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mia måste varit j-t bra om det krävs 2st att ersätta henne.
[url=allehanda.se/avdelning/sport/26293]En MoDochef kan bli två[/url]

När skall en VD bli en annan då...