Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så är det j-t skönt att ha återfått sitt internet. Att det skulle ta nästan en månad för nåt sånt skitfel är ju helt bedrövligt.
Nåja. Det är kul att vara tillbaka och slippa wappa sig in för att hålla sig ajour...