Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Det låter nog värre i tidningen än vad det var.

Vad dom gjort är att ha blockerat gatan under grönt ljus för att när det precis slår om köra iväg. OK att dom kör emot rött men då korsande trafik fortfarande har rött så är det inte lika farligt som det låter.