Inlägg: 1144379
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Äh, gamla och överbetalda spelare sånt finns väl i varje lag.
Själv funderar jag på när man kommer att använda den interna utredningen i MoDo Hockey som en eventuell ursäkt ifall jakten på nyförvärv inte går som tänkt.
Själv funderar jag på när man kommer att använda den interna utredningen i MoDo Hockey som en eventuell ursäkt ifall jakten på nyförvärv inte går som tänkt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Var inte det där klart redan när dom drog till Ryssland?
Skåpmat.
Fast djävligt kvalificerad sådan... :-)
Skåpmat.
Fast djävligt kvalificerad sådan... :-)
Det gör ju det.