Inlägg: 1144382
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pratarn: Nogger Mint var väl ingen större hit, än så länge. Fast det måste nog bli lite varmare innan den rätta sommarglassbedömningen kan börja.
...är det någon som vet om det är badtemperatur i drömmesjön ännu och har någon hunnit med att testa sommarglassarna? Man vill ju veta vad som gott hem och inte menar jag... ;-)