pratarn: Nogger Mint var väl ingen större hit, än så länge. Fast det måste nog bli lite varmare innan den rätta sommarglassbedömningen kan börja.
Inlägg: 1144383
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Minty - en höjdare! (Kalasmackan var inte fy skam heller.)
www.gb.se/nostalgi_year.asp?year=1980
www.gb.se/nostalgi_year.asp?year=1980