shinzawai: Vilken målvakt har du hört om? Kan det vara så svårt att säga ett namn?
Inlägg: 1157193
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Mixery:
Jag har bestämt mig. Vi köper ingen målvakt. Vi kör med en extra utespelare hela säsongen i stället.
Jag har bestämt mig. Vi köper ingen målvakt. Vi kör med en extra utespelare hela säsongen i stället.