Inlägg: 1157209
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Marek Pinc
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article5009345.ab
Det ser ut att bli en liten pys, mindre än Zacke.
Bra stats, ack så liten. Till skillnad från de tidigare nämnda verkar han dock ha en uppåtgående trend med bättre och bättre stats för varje år.
www.eliteprospects.com/player.php?player=11971
Nja, vi får se....
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article5009345.ab
Det ser ut att bli en liten pys, mindre än Zacke.
Bra stats, ack så liten. Till skillnad från de tidigare nämnda verkar han dock ha en uppåtgående trend med bättre och bättre stats för varje år.
www.eliteprospects.com/player.php?player=11971
Nja, vi får se....
Jag har bestämt mig. Vi köper ingen målvakt. Vi kör med en extra utespelare hela säsongen i stället.