Inlägg: 1157223
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
hellge:
Får ni höra låten " Pink " med Aerosmith i Swdbank Arena nu då?
Får ni höra låten " Pink " med Aerosmith i Swdbank Arena nu då?
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article5009345.ab
Det ser ut att bli en liten pys, mindre än Zacke.
Bra stats, ack så liten. Till skillnad från de tidigare nämnda verkar han dock ha en uppåtgående trend med bättre och bättre stats för varje år.
www.eliteprospects.com/player.php?player=11971
Nja, vi får se....