Inlägg: 1278572
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Sluta nu. Jag & alla fellow tikare känner oss så förminskade.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om vi vore Frölunda idag så skulle jag skämmas. Hoppas att Timrå är lite snällare emot oss när det är dags.
'De faTTAR INTE HUR SVÅRT DET ÄR DE SMÅ LIVEN. Oj tröck jag på caps lock. Vilken fadäs.