Bragd-Birger: Det är lugnt. Tre minuter sen gör jag hellre något viktigt. Se på AFV t.ex.
Inlägg: 1278590
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Cool, cool. Själv är jag tre minuter tidig. Viktigt det med.