Kostiainen: Hahaha!
Inlägg: 1278717
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Oj vad det måste kännas skönt att vara modoit efter premiären. Det känns jobbigt att vara brynäsare just nu och det är ert fel.