Inlägg: 1316727
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ambroo: Hans spel och produktion skulle jag inte tacka nej till. Men frågan är om man skulle vilja ha kostnaden och egot i Modo.
Sen kan man väl bara sätta han i en lägenhet så slipper man det där med snöskottning.
Sen kan man väl bara sätta han i en lägenhet så slipper man det där med snöskottning.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ambroo: Erbjuder du snöskottning eller Corso? Snöskottningen säger jag inte nej till.
Vill ni ha?