Berka: Inte kan det väl ha varit så dåligt med folk på stå när officiella publiksiffran väl var över 7.500. Fast, det är klart, en gång så var det ju fyrdubbla rader med folk nere vid isen i Kempehallen när den officiella publiksiffran var drygt 4.400. Det var väl i samband med detta man upptäckte juniorspelarnas "mygel" med "rökbiljetterna"
Inlägg: 1324326
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
Paddan: Det var faktiskt ganska glest på stå igår, kanske var det för många bakfulla mäniskor som stannade hemma ;)