+ 6
Inlägg: 1529356
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lill-Spaps: Haha helt sant. Huge är ju dock till skillnad från Robert P iaf trevlig ibland. :-P
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Varken Byström eller Stehlik imponerar på mig, kanske är det läge att ta hem Westin ändå? Först tycker jag dock att man skall testa hur Robert Hägg fungerar i ES.
Länkar:
-
-
J F K:
När Huge och Robban P är de som är mest förnuftiga då vet man att läget är jävligt allvarligt.