Inlägg: 1529372
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Dock är samtiga åtta backar vi har att tillgå klart bättre än westin. Han mår bra av att inte spela hos modo i år.
Gustafsson: Hägg är förvisso värd en ordentlig chans, men jag anser att våra backar skulle presterat mycket bättre om coachingen inte var så dj**la märklig. Stehlik med Torp??? Två defensiva backar som inte ska ha puck, men som är starka framför eget mål. Lehtivouri och Cumiskey. Två spelande backar som ska ha mycket puck, men spendera mindre tid framför eget mål. Ett barn hade fått ihop den ekvationen!!!
Lehtivuori har -6 och Cumiskey har -3. Hur kan man inte begripa att två så bra backar underpresterar när de spelar ihop?