+ 4
Inlägg: 1607426
Svarskommentarer
Sv: GruvansGrabbar - MoDo 2014-01-17
Gidde:
Nu tycker jag iofs inte att domarna direkt dömde vår väg, så dom kanske bytte om i det här omklädningsrummet ändå.

Men en heroisk insats gjorde ändå att vi vann, hurra!! :)
Bert (Bagdad-Bob) får nog gråta sig till sömns i kväll igen!
+ 1
Sv: GruvansGrabbar - MoDo 2014-01-17
Gidde: Tveksamt... :-)
| Referee(s) | Thomas Andersson, Christer Lärking | |||||
| Linesmen | Tomas Ahlström, Johannes Käck | |||||
Måtte vi slippa domare som byter om här inne ikväll.....