Inlägg: 1607237
Svarskommentarer
Sv: GruvansGrabbar - MoDo 2014-01-17
zigge: Jag vet faktiskt inte hur vi ska kunna slå saik, men matchen börjar på 0-0 så får man hålla tummarna.
Vi behöver en tambo i bra form och sen måste ullmark storspela, inte låta saik få sitt obligatoriska skitmål efter ca 3 minuters spel som vanligt så har vi chansen.
Vi behöver en tambo i bra form och sen måste ullmark storspela, inte låta saik få sitt obligatoriska skitmål efter ca 3 minuters spel som vanligt så har vi chansen.

Ja så är det dax ta ett nappatag igen med Bert's krappar - efter 3 raka förluster, är de tillräckligt möra då? Kan bara hoppas.
Ska nu Tambellini spela? Tror jag först då jag ser han på banan!
Att Linus tar spaden ser jag som självklart.
Kan Nordan fortsätta att måla nu? Lixom Öne? Kanske dax för en Kempe att sätta en balja?