grimiss: Innan dom har återvänt så har MoDo tyvärr gått i konkurs om man ska vara realistisk. Just nu MÅSTE vi upp med dom spelare vi får in, folk verkar ha glömt att man måste även ha 4 mille i eget kapital med för att spela i SHL, har vi ens det just nu?
Inlägg: 1749747
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7810}: Skulle Modo mot all förmodan gå upp så tror jag inte pengar kommer vara ett problem. Finns för många personer med pengar som bryr sig om klubben för att modo skulle tvingas vara i HA pga ekonomin.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7810}: 4,3 mille innan förra säsongen fanns i kassan. Hur resultatet blev denna säsong vet jag inte.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7810}: Blev lite fel, menar att man kan inte sitta att vänta på hemvändare alltså
+ 1