{7225}: Tror det var relativt precis 4 miljoner men jag kan ha fel. Men vi är överens om att det ligger nära den gränsen iaf!
Inlägg: 1749757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7810}: Otroligt viktigt nu att om inte gå upp direkt i alla fall se till att förlänga säsongen med Play-Off matcher. Leksand drog in sex mille bara på kvalmatcher sen är ju fallskärmen (6 mille) förbrukad efter nästa säsong.
+ 2