+ 1
Inlägg: 1821604
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Mora var även bra på hemjobbet. Mot Leksand var dom blixtsnabbt tillbaka i egen zon, varje gubbe sökte sin markering och gjorde knappt några dåliga avvägningar utan man höll sig disciplinerade i försvarsspelet.
Vi såg ju hur det gick när vi skulle spela som Skellefteå när vi hade AF i båset. Själv så spelar jag hellre försvarsspel och vinner med 2-1 än att förlora med 6-5
Vi såg ju hur det gick när vi skulle spela som Skellefteå när vi hade AF i båset. Själv så spelar jag hellre försvarsspel och vinner med 2-1 än att förlora med 6-5
+ 7
Tyvärr tror jag inte att det blir så, utan alltså en mer defensivt stabil hockey.