+ 7
Inlägg: 1821625
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Blake: Jo, Modo lär bli betydligt bättre på spelvändningarna, men jag tror att man till skillnad från i vinter inte kommer att vilja ha långa anfall. Snarare att man kommer att ta hem spelarna tidigare och chansa mindre. Mindre pinchning från backar, alltid tredje gubben hem osv.
Vi såg ju hur det gick när vi skulle spela som Skellefteå när vi hade AF i båset. Själv så spelar jag hellre försvarsspel och vinner med 2-1 än att förlora med 6-5