Blake: Jo, Modo lär bli betydligt bättre på spelvändningarna, men jag tror att man till skillnad från i vinter inte kommer att vilja ha långa anfall. Snarare att man kommer att ta hem spelarna tidigare och chansa mindre. Mindre pinchning från backar, alltid tredje gubben hem osv.
Inlägg: 1821676
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Alla lag vill ha långa anfall,men man kommer nog inte försöka stressa motståndaren lika mycket utan vänta in med ett samlat lag.