1150x200-gf9VAUqk_0.jpg

MoDo Hockey

300663 inlägg · 3804 ämnen

Inlägg #1970220

Sv: Apropå ingenting...
Wauzsig: Du tänker på:
3. An attacking skater who makes incidental contact with a goaltender out of his goal crease while both try to gain possession of the puck will not be penalized. If a goal is scored at this time, the goal will count.
´
Kommentera

Svarskommentarer

Sv: Apropå ingenting...
J F K: hon har väll en del av skridskon innanför målgården, hur räknar man där?
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
J F K: Fast nu står det dessutom "his" goal crease. Därmed kanske inte någon regel alls gäller kvinnor? Det finns lite att jobba på i regelboken kan jag tycka...
+1
Kommentera