Inlägg: 2012815
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
En irriterad Hellkvist blåste av träningen och alla skulle samlas omklädningsrummet
Känslan är att det tävlas för lite för att det inte finns någon konkurrens. Truppen är för tunn just nu och alla vet att dom får spela nästa match även om dom gör en sämre match el träning.
En irriterad Hellkvist blåste av träningen och alla skulle samlas omklädningsrummet
Känslan är att det tävlas för lite för att det inte finns någon konkurrens. Truppen är för tunn just nu och alla vet att dom får spela nästa match även om dom gör en sämre match el träning.
Kanske kommer ihåg fel, men har för mig de blev mindre dominanta efter Konungens återkomst