Gavelo: Insatsen mot BIK var riktigt bra och även matcherna där innan. Jag tycker inte att vi var särskilt dålig mot Löven, vi viker ner oss rejält i andra men de får samtidigt ingen utdelning, resten är en ganska jämn historia. Västervik och dagens match var dåliga.
+ 2