jonsson: Det har inte varit några väggar på isen om vi säger så.
Inlägg: 2152485
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: varför åkte inte den där läskige Lavoie tillbaka till AHL för????
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
0-2 Timrå. Almutna må ha vunnit idag. Men det positiva är att vid vinst imorgon är vi 7 p från 10e. Jämfört med de 8 p vi var efter förra matchen.
+ 1