mikenomad: SHL utklassar HA på många vis men det finns ju fantastiska möten som Modo-Löven, Löven -HV, och såklart Modo HV också men generellt så är skillnaden stor.
mikenomad: Nivån på DIF - TIK var väl oavsett närmre det man ser i HA. Sen hur mycket ångest och nerver spelade in i det vet jag inte.
Sen upplever jag att kameravinklar gör väldigt mycket för hur matcher upplevs. Är kameran närmre känns farten på spelet snabbare, tvärtom när det är mer utzoomat. Det lurar mig ibland ^^