Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Haha K*ulltorp... Han dricker nog en grogg med sin stora heliga idol Enström just nu och Hassan försöker på alla sätt att få hänga på med sin vit flagg i högsta hugg.