Inlägg: 2426151
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}:
Hoppas ingen, men tyvärr ligger nog Thomas P risigt till men borde vara Zetterberg, dessutom är det första riktigt svaga säsongen med honom resten har varit bra så rätt korkat att dumpa. Men AIK kanske?
Hoppas ingen, men tyvärr ligger nog Thomas P risigt till men borde vara Zetterberg, dessutom är det första riktigt svaga säsongen med honom resten har varit bra så rätt korkat att dumpa. Men AIK kanske?
annan dramatik. Västerås fortsätter att inte imponera, dom kanske skulle börja revidera sin 'storsatsning' mot SHL lite. Sedan har vi AIK då som har 2 högintressanta bortamöten närmast, Vita Hästen o Tingsryd. AIK med 4 bortapoäng på 12 matcher ska möta andra lag som krigar för att hålla sej över kvalstrecket.
Kommer Sveriges roligaste hockey-serie ha några tränarbyten på gång efter nyår?