Inlägg: 2650969
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
august berg skrev nytt kontrakt som vi fick höra i morse. nu när jag fick några minuter över tänkte jag att jag går in på hemsidan och läser lite kommentarer från august och hinken om det nya kontraktet, kan vara intressant ibland.
står inte ett ord någonstans om att han har skrivit nytt med modo. när lehtinen skrev nytt blev det förvisso en nyhet på hemsidan men ingen kommentar från någon part
har jag sagt att jag avskyr det? det kanske är jag som är gammal och vill ha det på ett visst sätt. mest troligt är det ungdomarna som har fel...
står inte ett ord någonstans om att han har skrivit nytt med modo. när lehtinen skrev nytt blev det förvisso en nyhet på hemsidan men ingen kommentar från någon part
har jag sagt att jag avskyr det? det kanske är jag som är gammal och vill ha det på ett visst sätt. mest troligt är det ungdomarna som har fel...
+ 2
HV och MoDo är kandidater om den usla plats 13. Men vill något annat lag blanda sej i leken?
Även om Örebro har varit betydligt bättre borta än hemma, så har dom 7 bortamatcher kvar. Närmaste 2 i Skåneland. Förluster där och paniken är total.
Vill gärna se dom indragna i skiten och gärna att dom testar att byta tränare, igen