+ 3
Inlägg: 2954015
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: vafan kan vi inte bara sno delib? Inte hört nåt ryktas om det?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Jag tror det är helt omöjligt (läs orimligt)) att jämföra poängsnitt mellan spelare så, det är för mycket i omgivningen som påverkar och spelar in.
Södergran gjorde 12+12 hos oss, taktar mot 0+6 i cluben, Benson snittade 0,75ppg i Ahl under 7 säsonger, orkade inte med en enda poäng hos oss i grundserien.
I rätt roll och omgivning kan alla leverera och tvärtom!
Alla experter var överens innan säsongen att Dilibiratore inte skulle vara någon stjärna i Ha på något sätt, men det har väl visat sig att han i rätt miljö är riktigt bra, men vad händer om han hamnar i låg säga Örebro?!
Södergran gjorde 12+12 hos oss, taktar mot 0+6 i cluben, Benson snittade 0,75ppg i Ahl under 7 säsonger, orkade inte med en enda poäng hos oss i grundserien.
I rätt roll och omgivning kan alla leverera och tvärtom!
Alla experter var överens innan säsongen att Dilibiratore inte skulle vara någon stjärna i Ha på något sätt, men det har väl visat sig att han i rätt miljö är riktigt bra, men vad händer om han hamnar i låg säga Örebro?!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: DeLiberatore hoppas jag Hinken värvar i framtiden bara för namnets skull.
+ 1
Matt Anderson som sägs vara klar har följande snitt i echl: 0.48ppg.
Förhoppningsvis faller den lika väl ut som Kalmars.