Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Jag skrev detta redan för några dagars sedan, just att jag tror det är klart men vetskapen om att lhc som är desperata kommer vara och rycka i rätt mycket här sista veckan på transferfönstret SHL - HA