+ 3
Inlägg: 3038187
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Drömvärvning verkligen! Jag hade gärna sett han han i Modotröja
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Ett mer arbetande lag kommande säsong kommer vi längre med, sen behöver vi kreativ produktion framåt och är glad att backarna återigen ska vara delaktiga.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Han siktar på spel hemma i Nordamerika till nästa säsong, vill jag minnas.

Skulle passa i MoDo drässen tror jag.
1: a fiolen och allt!