Silly: Jag var hemma i Hockeyhuvudstaden nu och det behövs en VooDoo-ritual nu för att lyfta klubben.
Inlägg: 3038209
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Går du dit i kväll på mötet och ställer dig bredbent och armarna i kors och vänd mot publiken och kolla så ingen stör ordningen och börjar flickgnälla på att dom inte få veta något från Hinken ...?
Ut med bröstkorgen och spänn blicken i alla ....
Går du dit i kväll på mötet och ställer dig bredbent och armarna i kors och vänd mot publiken och kolla så ingen stör ordningen och börjar flickgnälla på att dom inte få veta något från Hinken ...?
Ut med bröstkorgen och spänn blicken i alla ....
+ 1